The Q.U.A.C.K Squad Memoirs

Three homies and a rubber ducky. Pause...

10/3/09

Obama Autotune

9/25/09

Singing Twins

It's decent... i dont feel any special way about the vid... the song is my shyt tho...









LMMFAO!!!!

Probably 1 of the most creative ideas ive ever seen....when i get 1 of these i wont have 2 worry about hiding my flash drive away from my nosey friends nd such....def sumthin naughty people like myself need...






One of my favorite songs out right now....love the video... Jay Z Rihanna nd Kanye West are def doin their thing nowadays....im tryna get like them....ima keep pushin



8/22/09

SxePhil

This is Phillip Defranco....I pretty much learn everything I kno about politics or anything really stupid happening in the world from his videos. Im subscribed to his vids on youtube lol. So yea...this is one of his videos that I thought was really kool nd stuff...enjoy




8/21/09

DrumSet Action

So yea....im a musician of many different sorts.....I strive to be some type of good at everything I do...period....so heres me blessing the drumset in the studio a lil bit lol im not a pro so dont laugh lol...



video


So I'm at work and some spanish music plays on the radio...It reminded me of the way my grandma used to dance in the kitchen with her apron when I was younger....so i decided to give it a try lol...


video

This is probably the worst way ever to lose your job...




Very Creative...





I was eating cereal Late one night and saw this...A black cornflake...then i thought to myself....why the f*ck is this the ONLY black cornflake in the whole box of cereal?....so i came to the conclusion that the cornflake makers r clearly racist and r sending subliminal messages such as this through cereal and subconsciously promoting the fact that black corn flakes(Black People) may stick out but are forever surrounded by the golden corn flakes(white people) and will always be the minority.....and think about it....when you see a burnt corn flake like this in your bowl of cereal...What Do You Do With It?....you scoop it out and throw it away....EXACTLY what the man wants you to do....but u kno what?......I ATE THE BLACK CORNFLAKE....nd it was FREAKIN AWESOME.....*Good way to stick it to the man Jboy*...yep..sooo there u go....the makers of cornflakes are racist....well....its either that or they accidently burned some cornflakes and that one cornflake accidently made it into the good batch and then to my bowl....but clearly my explanation makes more sense lol....maybe i over analyzed this whole thing.....*moment of silence to think*.....Naaaaaahhhh

I actually didnt find anything wrong with this when I went to a friends house and saw this scenery in the living room....in my mind i said ehh....typical african american household...not as neat as most peoples home....then i took a second look and said....hey WTF r those wires doing all over the floor?.....

Was in a store gettin sum last minute School shopping in when i saw this....pretty kool to have in a modern establishment..




the rhythm of his words didn't really blow me away, but the message did, as always... this guy is 2 fukin talented...


I think they've took this dagger dancin stuff way 2 far, It was nowhere near this crazy when I was djing.... jumpin off of trees nd shyt smh



8/1/09

Kanye West
















Kanye West....theres so much i can say about this man and his music.....he's probably 1 of the koolest dudes out in the music industry right now......but for a second without even thinkin about his music...WHO DRESSES HIM!?!?!?!.....This man gets soooooo fly in the weirdest of ways....wowweeeeee.....But anywho....Kanye is a big influence on me and what im trying to do with my life in the music industry. He Produces raps nd somewhat sings (autotune) lol....he also directs music videos and short films. In a nutshell Im trying to become a well rounded achiever like my man Kanye is....Ill keep lookin up to this man...jump on the band wagon musicians...










7/29/09

Pradas Any1?











Crazy Funny!!!


I actually think the whole jerkin thing is pretty cool minus the skin tight jeans (my jeans r fitted, but damn lol)... but my homeboys back in cali made this funny ass video, so i had 2 show luv... they hate jerkin.. y, i dunno, but enjoy either way...




7/28/09

HoodFlix









Photography by Harvey Thompson


Gotta stay fly one way or another....so i checked out this store nearby called wealthy hostage....it impressed me....hear r sum things i thought were kool...













Very Entertaining....def gonna have 2 make my own spoof lol...


So this is a kool new way that people believe will soon b a way 2 travel from place 2 place....a way where we wouldnt have 2 worry about traffic or gas...we jus get in a shweed nd go....my thing is....how r extremely large people gonna use these things?....





Picture one of these on Flatbush lol.... wicked crib tho...

So ive been werking all summer with sum1 ive actually gained alot of respect for...Joe Dumars....Hes a member of the National Fraternity Kappa Alpha Psi...nd he has had a big impact on what fraternity i might pledge in college....Ive decided....Im DEFINATLEY NOT PLEDGING K A Psi...lol...jus kidding....but yea...im still undecided...but im makin sure w/e it is im pledging is a surprise 2 every1....o yea...another kool fact is that he pledged in NEW YORK....people arent big on frats here in NY which is y hes a lil bit kooler....Southern HBCU's r big on the whole divine 9 thing...didnt kno much about it until i got 2 skool...kool stuff tho...






I took nd designed these pictures myself...with a lil bit of help from Joe on wut he wanted on the actual picture....so there u go world...


The actual footage of Lebron James gettin dunked on by a college student....good stuff...y is he now lettin the footage b released?....couldnt take the heat in the kitchen smh...every1 gets dunked on lebron...grow up...


Random picture of me in the train station waiting 4 the train...of course i had 2 touch it 1st b4 the world saw it....


German Sprite commercial that wuz banned 4 being 2 over the top lol.....i didnt think there wuz a way 2 mix oral sex and sprite 2gether...but these german people have got it down packed...take a look see

Def not sure how this camera is supposed 2 werk....but i def want 1....please nd thnx Santa...

So every1 is into fashion nd such nowadays right?...Yep...I thought so...well i stopped by my boy Lexx Perry nd he put me on 2 sum of his designer jeans nd sneakers nd also sum custom sneaker cuffs nd wrist bands...sum pretty neat stuff...check it out...def should b interested if ur into the rockstar look...


























If ur def interested in grabbing u sum of this stuff...hit up the website...


www.SuperNovaBoutique@Verizon.Net


Pink Range Rover in front of my job...Nice






Live turtles being sold on da streets of ny...r.i.p. Geronimo..(My Pet Turtle)






Guy in his rented roles Royce showing off lol...shyt i would...






The Brooklyn Steppers Marching Band practicing in ZERO degree weather...Exaggeration?...yes....but still pretty damn cold....




So i have my camera with me....ALL THE TIME.... nd every once in a while i c sumthin nd i go heeey...this would b a kool lil picture...then the magic happens...i whip the camera out nd take a quick flick....this happens alot....its like a photographic gene that i have....so here are a few random pics of ny that i have as a product of my boredum nd partial photographic skillz....these r all taken with a Casio Exilim 7.2 mega pixel camera....if u like the pics then koolio ill keep em cummin...if not den u can either piss off or........donate sum green 4 me 2 buy a better camera....if nun of the above then u can move on to the next post lol.... ;-)



McDonald's on 42nd street Manhattan




Sum artist guy sellin kool subway maps on 14th st






The Brooklyn museum featuring 2 good friends of mine







Prospect Park Train Station Sign





Ive actually been living in Ny 4 a long time nd never knew wut those numbers flashing in union square meant....i jus found out that its the actual time in super military steroid mode lol

I feel this way all the time...sumtimes u just wanna let loose nd let the world kno who u are and wut ur about....i may not b all that important 2 many people yet but.....FUCK YOU IM JBOY.....bitch




I def need 1 of these for my future postings....hd video coming soon...